lørdag 2. mars 2013

Tittelen i boks

Desverre litt treg med oppdateringer på hjemmesiden min. Men nå er jeg i gang, og regner med at den blir publisert i helgen. Selvsagt vil ikke alt være ferdig, så vær tålmodige. I Den 24/2-2013 var Red Amigo`s HC Andre Brunel påmeldt til NKK i Bø. Merete var på hytta, så jeg møtte henne og Karo inne i hallen. For nå har det seg slik at jeg er Karos faste handler. Noe som forøvrig er veldig moro, for Merete gjør ikke så veldig mye susksess når hun løper i ringen. Så det ble fort en avtale melllom oss at jeg stiller ham for henne.

Så jeg tok da turen opp til Bø tidlig søndag morgen, Karo ble overlykkelig som vanlig når han så meg og var klar for å vise seg frem. Det var en veldig vellykket tur. Karo fikk Ck, CERT, Reserve Cacib og 2 Bhk, og kan nå smykke seg med tittelen NUCH Red Amigo`s HC Andre Brunel. Ufattelig moro å handle inn eget oppdrett opp til Championatet. Karo sine røngten resulater er også kommet, og han er HD/AA fri.
 Bilde av Karo tatt for ca 1,5 år siden.
Og bilde tatt oppe i Bø med Championatsløyfe. Bildet er dessverre dårlig da det er tatt med mobil.















Ellers håper jeg at Red Amigo`s Aliana Bairrada(Azka) snart blir stilt, hun mangler kun ett Cert så er hun også Champion. Dagene er hektiske. Endelig er våren på vei. Håper jo snart at Cama får løpetid slik at hun kan parres. Forøvrig blir det bytte av hannhund, for Fakaiser`s Maverick har dessverre fått diabetes og er derfor tatt ut av avl. Dermed må jeg ut å lete etter ny hannhund. Men har noe i kikkerten. Håper å kunne ta med meg en utstilling eller to her i nærheten med Cama, og Karo blir nok stilt litt fremover han også. I mellomtiden håper jeg alle får en flott vår.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar